Veelgestelde vragen
Waarom heb ik nog geen bevestigingsmail ontvangen?
Je ontvangt binnen enkele minuten een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Misschien heb je tijdens het invullen van je contactgegevens een foutje gemaakt bij het invoeren van je e-mailadres. Het kan ook zijn dat de bevestigingsmail in je spam terecht is gekomen. Is dit niet het geval? Neem dan gerust contact met ons op.
Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling deze nog wijzigen of annuleren?
Mocht je na het plaatsen van je bestelling iets willen wijzigen of annuleren raden we je aan om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Indien we het pakket nog niet hebben verzonden is er veel mogelijk.
Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling het afleveradres nog wijzigen?
Als jij het afleveradres wilt wijzigen raden we je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen. Als jouw pakket nog niet is ingepakt, kan het afleveradres nog door ons worden gewijzigd. Als je pakket al wel is ingepakt, is dit helaas niet meer mogelijk.
Hoe weet ik welke maat ik moet bestellen?
We raden je aan om te kijken welke maat het model draagt en aan de hand daarvan je keuze te maken. Als een item anders valt dan normaal staat dit aangegeven in de beschrijving. Kom je er niet helemaal uit of wil je de afmetingen weten? Neem dan vooral contact op met onze klantenservice.
Wanneer is de klantenservice bereikbaar?
We maken geen gebruik van vaste openingstijden. En zullen indien mogelijk de telefoon & mail beantwoorden. Mocht dit onverhoopt niet lukken dan proberen we uiteraard zo snel mogelijk terug te bellen, of sturen je een email. Op zaterdagen & zondagen zijn we beperkt bereikbaar, dit geldt ook voor de avonduren.
Worden de items in mijn winkelwagen of verlanglijstje gereserveerd?
Artikelen in je winkelwagen en of verlanglijstje worden niet gereserveerd. Het is helaas ook niet mogelijk om items te reserveren. Het kan dus helaas voor komen dat een item uit je winkelmandje verdwijnt omdat iemand anders deze eerder heeft besteld.
Komen uitverkochte items weer terug op voorraad?
We doen ons best om alle uitverkochte items zo snel mogelijk weer aan te vullen. We raden je aan om je e-mailadres achter te laten bij het uitverkochte item. Je krijgt dan gelijk een e-mail als het item weer beschikbaar is.
Wat zijn de verschillende betaalmethodes?
In Nederland kun je met de volgende betalingsmethodes gebruiken:
- iDeal
- Klarna
- Creditcard
Hoe weet ik zeker of mijn betaling goed is doorgekomen?
- Kijk op je eigen bankafschrift of het bedrag is afgeschreven
- Twijfel je nog steeds of heb je al een bevestiging ontvangen?
Neem dan contact op met onze klantenservice, zij kunnen gelijk voor je kijken of de betaling goed is doorgekomen.
Hoe werkt een terugbetaling?
De manier waarop jij jouw terugbetaling ontvangt is afhankelijk van de betaalmethode. Zodra wij jouw retour hebben verwerkt, storten wij het bedrag retour op de door jou gekozen betaalmethode binnen 5 werkdagen.
Kan ik mijn kortingscode of giftcard gebruiken op sale artikelen?
Het is helaas niet mogelijk om kortingscodes en/of giftcards te gebruiken op sale artikelen.
Is het mogelijk om sale items te retourneren?
Het is mogelijk om sale items te retourneren. Dit moet binnen 7 dagen na ontvangst van het pakketje aan ons gemeld zijn. Helaas kunnen we je geen geld terug geven maar ontvang je een cadeaubon van ons.